Deleted

Jag råkade av misstag radera alla svarta, mörka, deprimerande inlägg. Var faktiskt inte meningen.. Skulle byta kategori men kom åt fel knapp. HOPPSAN! Men lika bra var kanske det. Slipper ni läsa och ta del av mina jobbiga stunder. Fast.. Jag kommer fortfarande skriva av mig när jag känner för det, så det kvittar egentligen om de gamla finns kvar eller ej.

Jag älskar att skriva. Att skriva av sig är bra. När ångesten kommer är det ett sätt att försöka fokusera på annat. Det är ett sätt att åtminstonde försöka hantera den på ett lämpligare och bättre sätt. Om det funkar, var en annan femma.. Iallafall värt alla försök i världen!

Åh. Ibland känner jag mig för gammal för att må dåligt. Men hur ska man kunna vara det? Det är en dum och dålig tanke. Men jag tänker liksom att.. Det har varit jobbigt nog länge, det borde bli bra nu. Jag är ändå 20 år snart. Eller, ja, om ett halvår fyller jag 20. Jag hoppas att den 6:e december 2011 när jag blir 20 år gammal så kommer mitt liv se annorlunda ut. Tror gör jag inte, men hoppas. Hoppet är viktigt!


Jag känner iallafall att jag gör allt jag kan för att komma framåt. Det är det viktigaste - att göra så gott man kan!


Peaaaaaaaaace.
 



Vem är hon? Vem är jag? Vem föddes jag till? Vem ska jag vara? Vem kommer jag bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0