Tisdag

Har varit duktig och farit på KAP idag, eller.. "Orka" som jag går nu. Borde pallra mig iväg på ICA och handla också, börjar bli så tomt att det nästan ekar i kylskåpet ju, haha! Det orkar jag dock inte göra nu, känner mig laaaaaaat..

Jossan och hennes kissar for även för en liten stund sen! Hade dom på sovbesök inatt. Skönt att slippa sova/vara ensam. H a t a r verkligen e n s a m h e t kvällstid. Tur jag har mamma som bor i stan iaf, så jag kan sova där ibland, he-he.

Nu tänkte jag lägga mig och glo lite Gossip girl istället för att svammla här, medans jag väntar på att mamma och lillasyster ska komma hem, så jag kan fara dit på en kaffe eller nåt..



Hare gött! För det har faktiskt jag ändå just nu, lite iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0