Serienörd.. Sommartid? Ja.

Har redan sett OTH, O.C., Andra Avenyn, Tre Kronor, Skilda Världar (de avsnitt som fanns ute..), Two And a Half Men och lite småavsnitt av HIMYM, Simpsons osv.. Senast jag påbörjade var Rederiet för andra gången, men jag fastnar inte så jätte mycket i det, trots att jag är en tönt som nördar "ruttna" svenska TV-serier. Älskar dom!

Anyway.. Nu kom jag på en serie som är rätt poppis och som jag aldrig har kikat på. Nämligen GOSSIP GIRL. Så håller på att fixa hem första säsongen, sen hade jag tänkt börja nörda det. Antar att det är en serie som jag kommer digga och bli helt lost i. Jag brukar ju ha lätt att fastna i serier, he-he.



...Gör mig inte besviken, har höga förväntningar på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0