Så jävla less..

Det är fredag, varmt ute och jag vaknar med ångest över... Ingenting?! Bara denna jävla eviga ångest.. Den vrider sig i magen och gråten finns i halsgropen, men inte fan kan jag gråta för det. Dock är det inte sådär explosiv-jobbigt som det kan vara.. Den mest ligger där och gror utan att explodera.. Aja.

Det blir säkert mycket bättre senare under dagen. Är kanske bara för att jag inte vaknade av mitt alarm som jag hade planerat. Det gör i och för sig inget ju, eftersom att jag blev väckt via telefonsamtal. Men ah, det borde ångesten förstå också. Ska ta en cigg, sen göra kaffe så blir det nog bättre, hihi. Känns för övrigt redan lättare, när jag har fått blogga av mig lite.. Älskar bloggen ♥


Puss hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0