Mediciner...

Justja. Jag har inte berättat att jag fått nya mediciner också.. Har fortsatt med sertralin (antidepp) och gör än! Snart ätit det i 5 veckor. Fick även propavan mot sömn, som inte alls funkade, så den skiten äter jag inte.. Lergigan mot ångest är också bara skit, som att stoppa i sig sockerpiller - ingen effekt alls.

Nu har jag fått en till antidepp, mirtazapin (remeron) som jag tar på kvällarna, har ätit den i snart en vecka. Blir trött av den, så det hjälper mig att sova lite. Sen fick jag stilnoct som sömnmedicin, den funkar ju bra. Kan säga att jag sover bättre, men vet inte om jag kan påstå att antidepressiva medicinerna gett mig någonting positivt, ännu. Inte heller bieffekter dock. Så, dom märks inget. Hoppas att mirtazapin sätter igång att verka snart och äver får sertralinen att fungera.. Börjar bli måttligt less att gå runt och gå må dåligt. SKIT!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det inte så att man de första veckorna kan må jättedåligt av antidepp och sen blir det bättre och bättre? Ge det en månad till så ska du se det fungerar. :) Hoppas jag!



Trevligt det var att träffa dig på jobbet häromveckan också!

2011-07-16 @ 21:32:42
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0