I woke up with a smile

Till att börja med kan jag säga att jag skrev det här inlägget ca 40-50 min innan jag publicerar det, blev lite frånvarande och hamnade i surr!

God morgon! Dagen är lördag och vad den erbjuder har jag ingen aning om.. Vaknade ganska "sent" idag, kring 11. Sen har jag haft en seg morgon, har inte ens druckit kaffe förens nu. Dock har jag hunnit duscha och sätta igång en tvättmaskin. Det är ju bra, iallafall.

Bara jag som alltid lyckas hälla för mycket mjölk i mitt kaffe? Då häller jag på mer kaffe. Vilket gör att koppen blir full, sen hinner det kallna innan jag fått i mig allt. Det hela slutar med att jag häller ut en fjärde del. Det händer.. Ofta! Waste.


Standard morgon. Snus (klottrad och fin..), kaffe (no comments) och dator (nörd som jag är).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0