Torsdag

..Som är den dag som bär titeln som min turdag. Iallafall om man ska tro stjärnorna. Har tyvärr inte märkt av någon speciell tur idag. Dagen har varit precis som alla andra, varken mer eller mindre märkvärdig. Torsdagar är nog de jobbigaste dagarna på hela veckan.

Dagens sista lektion som var Natur och Friluftsliv bestod av långfärdsskridsko åkning (tror det heter långfärdsskridskor iallafall?). Eftersom att min fot samt rygg inte fungerar så bra ihop med varelse pjäxor eller skridskoåkning så tittade jag bara på. Satt och frös på en bänk..

Nu ska jag datanörda eftersom att jag anser mig själv som läxledig idag. Klockan 21:00 har jag inbokat första avsnittet av en TV-serie som börjar på TV4. Där har ni min kväll.


Sofia idag ute på isen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0