Tidsfördrivsinlägg

Sitter utanför klassrummet i en soffa med Linuz och lyssnar på Bandit! Lovely. Hur många gånger som helst bättre musik än Rix FM.. Brukar dock inte gilla radio överhuvudtaget, men måste jag välja, som tex nu på skolan, så väljer jag helt klart den enda rock-kanalen!

Har en himla huvudvärk också, känslan skulle kunna beskrivas enkelt som att det känns som att ögonen ska ploppa ut.. Inte härligt alls. Förhoppningsvis bara trötthets huvudvärk!

Har förresten Religionskunskap nu egentligen, men jag har mitt arbete hemma, därav endast fri surf och musik. Vilken tur att jag redan pluggat en del på lovet!


Jag och mitt "svarta" (mörkmörkröda) hår passar inte på bild idag..
Gör vi förresten någonsin det? Så här mörkt kanske inte var min grej.
Men.. Jag vill ha mörkt hår, så det får bli ett tag till. Kanske bättre när luggen växt ut lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0