This is wierd

Men jag gillar det. Bjuder på ett personligt inlägg:


Här är jag i perioder när jag varit mindre välmående och tillfreds med livet i helhet. Kort sagt: såhär har jag sett ut när jag inte har mått speciellt bra i livet. Syftar förresten absolut inte bara på att jag är just blond, så missförstå inte. Utan jag tänkte mer på helheten! Bakom finns massor dolt. 


..Och såhär har jag sett ut vid tillfällen under perioder när jag varit väl med mitt mående. Lite tvärtom vad man förväntar sig. Kan förresten tillägga att jag tycker det är lite lustigt hur många stilar jag hunnit med på allt från musik till hår och kläder. Har verkligen haft problem att hitta mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0