Stop smoking

Justja. Idag, eller, igår (7:e) hade jag varit rökfri i precis 31 dagar. En månad Nu. En hel månad. Jag tog mitt sista bloss den 7:e december, dagen efter jag fyllde 19 år. Jag har festat två gånger sen dess och ändå klarat mig ifrån. För mig är det en gåta hur jag lyckats, men jag är nöjd. Jävligt nöjd.

Självklart kan jag sakna att sätta mig ner och ta en cigg. På morgonen. Efter maten. På kvällen. Surra med någon över en cigg. En cigg i handen vid telefonsamtal. Det är ibland lite sorligt faktiskt.. Eftersom att det var ju en del av mig. Som att skiljas från en älskad vän, buhu.. 

Nej. Vänta.. En vän som dödar en och kostar festa summor pengar? Det är absolut inte värt det. Dyrt och waste på alla möjliga sätt. No buhu. Värt som fan att sluta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0