Shoppingrunda..

Eftersom att jag slutade så tidigt som kl 11:05 idag, så for jag med mamma och handlade ännu mer till lägenheten. Hur mycket jag än köper, verkar det finnas en drös nya saker man kommer på hela tiden. Today: allt från diskborstar till prydnadskuddar. Det börjar dock ta sig nu, har rätt mycket saker. Ändå. Trots allt jag fick hem så blev jag endast runt 600-700kr fattigare. Det kallar jag bra shoppning. Måste nog ge mig själv beröm för fynden. Även mammas tips. Förstås.




(TV:n, vardagsrumsbordet och DVD:n köpte jag såklart inte idag)


En del av småsakerna på databordet tillkom idag.


Blev en bonus i form av tygpåse/väska som rymmer mina böcker. Finally!

+ Mycket annat nödvändigt, mest kökssaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0