Måste rusa

Sitter helt ensam i datasalen på skolan. Inte vanligt! Vars håller alla hus egentligen? Själv har jag "rast" i 5 hela minuter till. Börjar natur och friluftsliv-lektionen sen, som även är min sista för dagen. Sen ska jag hem. Då ska jag måla. Kanske. Orkar jag det? Återstår att se. Lovar före-efter bilder!

Ska försöka tvinga min lillasyster att måla det som ska målas med mig. Funderar även på att fixa så jag kan ha lite musik där ute i garaget. Då kan jag lättare skaffa ork och slita mig från datorn, eftersom att till 88% är det därför jag sitter så mycket vid datorn. Musik ♥ The music gets all my love.



Hittade en något mindre nice bild på mig. Hårfärgen.. Grönt- Say what?

Hoppsan, nu måste jag springa! Ser att jag börjat för 4 minuter sen.. Värt att börja kolla bilder så man blir försenad. Mot lektion så dagen blir slut någongång - hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0