Lugnt

Jag är medveten om att inte blogg inte är speciellt intressant just nu. Dålig update också. Det beror på att jag inte gör speciellt mycket och har inget att skriva om. Såhär ser i princip alla mina dagar ut:
Morgon/dag: Jag vaknar, dricker kaffe, kollar TV, går till bussen och åker till skolan. Är oftast trött och seg under skoldagen. Har en trött/slö/seg-period. Vintermånaderna - You make me sick.
Kväll: Är hemma, sitter vid datorn, kollar TV ibland, surrar med familjen osv. Inget märkvärdigt.

På helgerna händer det inte speciellt mycket nu heller, är så trött efter skolveckan så jag är väldigt lat och orkar inte göra något när det krävs skjuts och planering.

Det här året har inte varit speciellt händelserikt hittills. Dock så gör det ingenting, kan vara lite skönt. Är ju bara nästa vecka kvar, sen har jag mycket att göra, fixa, ordna m.m.

Viktigt att tillägga: jag mår bra och har det bra. Jag ser positivt på framtiden och har en stor livslust! Inga större problem eller bekymmer befinner sig alls i min vardag. It feels good.
 Puss!


Inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0