Lajjneluz

Sitter och har svenska. Ska skriva om musik, wihoo. Typ det roligaste som kunde hända på en lektion, men det gåt slött. Ingen aning om vars jag ska börja.. Dessutom finns inte motivationen för skriveri. Åh.. Det som brukar falla på plats så enkelt? Men nä. Inte nu inte. På beställning verkar det inte gå att skriva! Iallafall inte i skolan och när man måste följa skrivregler..

Så jag tog lite coola foton på Linuz och lite Jonas:


Haha, nej. Linuz fattade inte riktigt vad jag gjorde här.






Ganska identiska med samma pose, men ändå. Tycker jag gjorde ett bra jobb!
Jonas ser ju dessutom djupt koncektrerad ut. Gissa vad han gjorde? Japp, facebook..


Där hamnade min glamorösa hand också. Klädd i ett nitarmband och svarta korta naglar. Jahaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0