Jag lever, fint

Hej, jag är frisk. Dagen gick trots allt bra, endast lite seg- samt trötthet som störde. Slutade kring 15:30, följde då med Sofia till ICA kvantum där hon skulle storhandla. Eftersom att jag likaså var tvungen att vänta på den där bussen..

Var hemma ca 17:30. Då värmde jag upp hemmagjord pizza som var serverad som dagens middag. Inte dåligt på en tom mage vill jag lova! Efter det satte jag igång med pluggandet. Har även hunnit tvätta lite, sett "halv åtta hos mig" och just duschat. Stolt jag blir. Att jag tog tag i många sysslor, trots en sen och halvdryg skoldag. Wiie. Lycka: fått bort en del plugg!


Kommentarer
Postat av: Abdirahmansigrun

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-06-22 @ 13:50:07
URL: http://abdirahmansigrun.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0