I give up

Så länge som jag har kämpat för att slippa måla och förstöra mina ögonbryn totalt. Har försökt på alla sätt och vis, men nu har jag insett att det går inte. De är hur verkligen extremt låga och framför allt raka, hur jag än bär mig åt. Är det något jag starkt ogillar och alltid har gjort med mig själv, så är det verkligen just mina äckliga ögonbryn.. Ljusa är de också!

Jahapp. Då var det bara börja måla dem dagligen. Se ut som ett slusk för minsta lilla utkladd, ta extra tid till sminkningen och bli arg varje morgon. Usch, vad jobbigt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

försök att spara ut dom, det kan ta tid, men det är värt det.. sen går du till en salong och ber dom noppa och färga!

2011-02-02 @ 04:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0