Burden of a day





Förstår inte varför det inte går att bädda in youtube-klipp? Har haft det problemet ett tag nu. Hoppas det bara är något tillfälligt.. Annars, om den funktionen inte längre kommer att finnas till hands, så lär det ju bli trista musikinlägg.

Synd.
Eftersom att det är inläggen som kommer oftast. Dock vet jag ju inte vilka ni läsare är, så jag har ju ingen aning ifall ni ens har intresse av samma musik som mig. Min musiksmak är otroligt utbredd, men det som hamnar här är oftast det jag gillar bäst. Och det gillar ni? Troligtvis inte.. Meeen, iallafall. Jag gör ju. Vilket är huvudsaken i min blogg.

Här är iallafall låten som jag hade tänkt (..men inte kunde) lägga ut:
Burden Of A Day - Remember.

Andra randomvalda låtar med dem;
Burden Of A Day – Fool Me Once
Burden Of A Day – I'm Only Laughing On The Outside
Burden Of A Day – It's Lonely At The Top [Or So I've Heard]
Burden Of A Day – Monsters Among Us


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0