Billigt!

Var en sväng på stan idag för att köpa ett par skor.. Blev lite mer än skor som jag fick med mig hem. Dock var nästan allt rea-priser, men iallafall. Mycket rea blir ju inte lite pengar. Jag som måste spara pengar! Äsch, jag är nöjd och det mesta var nödvändiga saker ändå. Men.. Nu har jag gett mig själv shoppingförbud ett tag, eftersom att detta inte var första stadsrundan denna månad.

Har försökt ljusa upp bilderna, eftersom att mobilkameran inte har speciellt mycket att komma med..


DIN SKO 99:-
Kände att jag ville trotsa vintern och ändå använda tygskor. Bekvämare, enklare, mer jag(?).


CUBUS 65:-
1. Det blev fel. Inte den jag skulle ha..
2. Blev förvånad vid kassan, skylten sa 129:- Yey, kampanj!


GULDFYND 54:- (Halsband 119:-, armband 59:- minus 70%)


Dom var generösa på guldfynd och gav även ut ägg för smycken, haha.


PARELLE 95:-
Påfyllning av favorit.


LINDEX 50:-


LINDEX, BH 75:- Trosor 30:-/möjligen 50:-


LINDEX, BH 50:- Trosor 30:-


LINDEX 75:-


Gick en sväng på coop för att köpa snus och då slog det mig även att jag borde inhandla nytt hårspray, eftersom att det jag har nu suger helt enkelt.. Köpte även en till grej och sen stimoroltuggummin som jag av någon underlig anledning råkade censurera också(?).

Kan ju tillägga att det känns en aning skumt att lägga ut underkläder på bloggen. EGENTLIGEN..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0