Bästa upplevelsen



Har suttit och nött musikinlägg idag, så varför inte ett till? Har lyssnat på Sonic Syndicate i princip hela dagen. Även kollat på Nathan och Karins myspace sidor, kollat lite musikvideosar osv. Bara kikat runt helt enkelt! Vilket såklart påminde mig om en av mina lyckligaste stunder, när jag såg dem live på PDOL i somras. Förhoppningsvis kommer jag se dom igen någon gång.
(Vore awesome att dra till Borlänge och se dom 11:e mars. Någon sugen på en roadtrip?!) 


Sämst bild, men dock ändå fina SONIC SYNDICATE!


Åh, titta vad nära Robin jag är!!! För att skryta: rörde i han, stolt.
Ångrar ju innerligt att jag inte fotade någon annan, framför allt att jag inte plåtade när jag kramades med Nathan. Jag var för uppspelt för att tänka så.. Men glad är jag ändå.


Han på bilden tog sin autograf på armen.. Trots att jag var enormt uppspelt så hann jag fibbla upp en tröja från väskan (dock mammas), så jag skulle kunna ha kvar min autograf från Nathan, som för övrigt ska ramas in soon!


Några randoms jag stod bakom i kön. Fan. Dom snodde åt sig de sista tröjorna!


Jag gick loss på Jonkas hand/arm.. Jag säger det, att se dom, var lyckligt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0