Back in the days

Såg att min mor hade taggat mig på några GAMLA bilder på facebook..


Min lillebror som var himla söt som liten! Själv var jag mindre gullig måste jag säga..
Hmm.. 96? Då var jag alltså.. Ca 6 år och Jocke ca 4 år.


Tänker inte kommentera kläderna mamma hett på mig. Hundutställningen? Engångsgrej för min del.
Min mormor höll på med hundar mycket, utställningar, hade kennel osv - that's why!


Jag, söta lilla Jessica och Jocke. Detta var år 2000 - dvs 10,5 år sen. Då var jag 9,5 år..
Jocke var ca 7,5 och Jessica 1 år tror jag?


Marielle, Jocke och jag! Haha sött.. Alla tillsammans ♥


Som sagt.. Inte var jag värt söt som liten! 1-års dagen.


Jocke och jag ska tydligen på maskerad. Året var 99 - dvs jag ca 8 år, Jocke ca 6 år.


Jag till vänster och Marielle till höger!


Jag och lillebror.


As I said..


Jag vänster, Jocke höger. Mamma censurerad, vet inte om hon vill vara på bloggen!


Jag och lilla Jocke.


Sur tjej!


Jag och någon katt jag inte minns namnet på som vi tydligen hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0