Avril Lavigne



Avril Lavigne. Den tjejen prydde vid mina väggar tillsammans med Evanescence och Linkin Park när jag var ca 12 år. Hon är grym och har en stil att gilla! Snygg på bild för den delen också. Tyvärr är jag väll inte precis så mäktigt imponerad av hennes musik längre, men förut gillade jag det.

Varför jag helt plötsligt kommer på allt det här, är för spotifyreklamen om hennes nya singel. Klart den var okej, men som sagt, inte riktigt vad jag skulle välja att lyssna på heltid..




Avril Lavigne OKEY Magazine February 2003 Cover Photo - Sweden
Den där tidningen har jag. För övrigt prenumererade jag på OKEJ i yngre dagar..
Lite stolt att jag valde en musiktidning framför häst/typiska tjej-tidningar!
(Dock prenumererade jag på FRIDA ett tag också)






Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR henne! Hon är mjin idol! <3

2012-05-08 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0