Varva ner, ta det lugnt, andas

Efter att jag hade käkat så kom Jimmy förbi på kaffe! Vi kollade även lite Hey Baberiba och så var han snäll och hjälpte mig (kort och kass som jag är..) att byta lampa i hallen. Den small igår.. Han for ganska nyligt, men jag har hunnit hoppa i pyjamasen, ta på ansiktsmask, hårinpackning och sitter nu under ett täcke i soffan och myser på med apelsinjuice och ljus (som jag alltid har om kvällarna typ).

Kände att jag behövde stressa ner lite efter den här långa dagen.. Usch, den har verkligen varit jobbig och inte sådär jätte bra. Så det passade utmärkt. Stressa av lite för sig själv som avslut på dagen! Bra sätt att ladda inför resten av veckan. Och hoppas på att den fortstter bättre. Blir att kolla klart på Erik och Mackans 99-program sen Big Brother och efter det sova.


Orkade inte ta någon egen bild, så jag snodde en från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0