That's why I still believe

Direkt jag kom hem efter skolan, eller rättare sagt från ett studiebesök på familjerådgivningen, (ca 16:15) så tog jag lite pengar och gick ner på ICA för att handla mjölk, juice och så gled en TV-guiden tidning också ner i korgen. Vuxenpoints! Måste ju ha koll på sevärda TV-program.. Sen så kostade den endast en femma.

När jag kom hem så tog jag tag i dammsugaren och städade lite.

Efter det lagade jag mat och sen så kom mamma förbi på kaffe. Direkt hon hade farit så plingade det på dörren och där stod Jimmy och Jocke, som jag också bjöd på kaffe. Så jag har haft sällskap av dom ikväll. Vi har kollat på TV, surrat och även bakat en kaka. Eller.. Vi försökte iallafall. Resultatet? Inte nämnvärt.

Nu kladdade jag ner min tisdagskväll lite snabbt, ska nämligen skynda mig i säng eftersom att alarmet går 6:30 imorgon. God natt.


Bild: Från arkiv, dvs inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0