Such a day: flytt-update



Idag fick jag mina lägenhetsnycklar! Dock så uppstod det lite problem.. Kl 14 (en timme innan jag skulle hämta nycklarna) ringde bovärden och sa att lägenheten inte var städad.. Det blev bestämt att imorgon på morgonen ska en städfirma dit och se till att det blir cleant!

Imorgon efter skolan ska jag och mamma fara dit med lite saker. På kvällen ska jag, pappa och Jessica (lillasyster) åka dit med lite möbler och sådant. Gissar att även lillebror hjälper till.

På torsdag ska mamma vara snäll och fara dit under dagen och börja diska upp porslin och kökssaker åt mig, även börja packa upp sängkläder etc. Sen på kvällen blir det mest troligt att jag, pappa och Jessica far dit och fixar lite mer.

Sen över helgen vet jag inte riktigt hur det ser ut. Min lillasyster har redan bestämt att hon ska sova hos mig en dag, så det blir väll att fixa det som ska fixas med hjälp från henne. En liten etta tar ju inte så lång tid att få i ordning saker till..

Så om allt följer schemat och ifall inga problem uppstår så sover jag min första natt där på fredag. Beror ju på internet och lite sådant också! Vill ju inte sitta i en lägenhet utan internet och med endast ett fåtal kanaler. Haha, vad vore livet utan TV och dator?.. Nörd man är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas man får hälsa på? ;)

2011-02-01 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0