Såhär såg min helg ut

Ska försöka berätta om den så kort jag kan, men även försöka få med så mycket som möjligt.

Fredag: I fredags var först Marcus och Marcus förbi, drack kaffe och surrade. Sen när dom for så gick jag och mötte upp Jakob på busstationen. Vi gick till mig och kollade lite film, pratade och så. Där under tiden hann Linuz och Nicklas vara förbi en sväng på kaffe, sen även Jimmy. När jag var ensam igen, så kom Marcus hit. Vi satt och surrade framför TV:n. För att inte glömma så lagade vi ju hamburgare mitt i natten. Fredagen erbjöd alltså massa umgänge. Gilla!

Lördag: Under dagen så var mamma och Jessica (lillasyster) förbi och hälsade på. Då bestämde vi att jag skulle sova hos dem i Öjebyn, kika melodifestivalen och bara dricka en öl. Så vi for och handlade sen hem och åt. Blev även att sjunga lite singstar i brist på annat, medans vi väntade på melodifestivalen. Under melodifestivalen någonstans så hann jag och Jessica komma på att vi skulle hem till mig och sova - sagt och gjort. Vi gjorde inte speciellt mycket på kvällen, blev lite film, massa bus - sen god natt.

Söndag: Morgonen började med att Jessica var jätte söt och kom in med frukost på sängen åt mig! Sen storstädade vi lägenheten (dammsög, dammtorkade, skurade osv.) Varför vet jag inte riktigt, eftersom att jag inte kan påstå att det var speciellt stökigt före vi började. Sen gick vi en sväng på stan och köpte lite småsaker, efter det så gick vi förbi torggrillen och plockade med oss hem lite snabbmat som vi åt framför en film! Vi hann även med att baka efter det. När mamma kom och hämtade Jessica så stannade de och sällskapade mig under solsidan.


Läskig men söt bild på Jessie! HE-HE.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0