Trevligt

När jag kom hem från skolan idag så gick jag sväng på ICA för att inhandla nödvändigheter (dvs filmjölk, mjölk och juice), sen lagade jag middag och efter det fick jag kaffebesök av Carro, Linuz och Nicklas, som jag har umgåtts med ikväll. Vi har hunnit kolla på film (+ TV), surrat en massa, varit ute och åkt bil en sväng samt spelat en omgång kort!

Så trevligt med besök! Härligt att äntligen kunna umgås med folk igen, utan att behöva planera en vecka i förväg. Men.. Det är ju såklart lite mysigt i skogen ibland också! Tror faktiskt att jag ska åka dit (ut till Sjulsmark) någon helg framöver, åtminstonde en natt.

Nu ska jag surra lite snabbt på MSN och nörda dagen missade musik, sen hade jag tänkt lägga mig! Fredag imorgon. Awesome. Helgen är dock oplanerad ännu, men det finns några spåningar om olika saker att göra iallafall, så någonting blir det förhoppningsvis. God natt.


Fick bli en hastigt googlad bild på "Gunvald" och "Martin", eftersom att jag inte hade något annat. Det var btw Beck - Pojken i glaskulan som vi kikade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0