Mitt-i-veckan-dagen

Imorse fanns inte alls taggen för skola, kylan får en så slö.. Men dagen gick ju iallafall fort, eftersom att vi slutade 11.10 idag. Linuz och Sofia följde hit efter skolan, så vi drack kaffe och åt en macka! Sen gick vi på stan.

Jag insåg att det verkligen finns massor på Carlings som jag vill ha. Åh. Give it all 2 me. Helt klart favoritbutiken i Piteå, men ändå har jag endast två plagg därifrån(?).

Sen gick iaf jag och Linuz till mig igen, och även Carro kom efter ett tag. Vi bakade pizza och faktiskt så måste jag nog säga att den blev rätt god. Det gick alltså helt okej-bra! Annars har vi kollat på två filmer, en svensk B-film (ye, I know, vi ser alltid lågt vettiga.. Men dom är rätt roliga!) "Känd från TV" och så såg vi en av mina favoriter - Ice Age 2!



Linuz tog en bild på mig och Sofia som agerar städerskor efter lunchen. Haha.. Förövrigt så var Sofia jätte hjälpsam, hon hjälpte med allt från att plocka fram till att diska undan. ♥
Sånt uppskattar man om det känns som att man inte gör annat än att diska och plocka, hehe.

(Så, tack Carro och Linuz till er också för disk/städ-hjälpen!)



Fint skrivet av Linuz! Var ju han som skrev också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0