It's friday

Har tyvärr inget roligt att skriva. Finns inte så mycket tid för att blogga mitt i allt flyttfixande. Har iallafall fått internet nu, yee! Har även ganska precis hämtat ut min TV-dekoder (eller vad det heter?). Så såfort den är installerad har jag fler kanaler än standardkanalerna: 1:an, 2:an, 4:an 6:an och Barnkanalen.  

Väntar på att pappa, Carina och Jessica ska komma hit med lite saker sen ska vi även ut och äta! Inte fel. Efter det ska väll jag och min lillasyster ta tag i mina kläder.. Gruvar mig en aning, kan ju säga att det är rätt mycket som ska upp. Även en del som ska tvättas..

Så kvällen består, som jag nämnt i tidigare inlägg, av fix och sen avslutas denna fredag med mys tillsammans med lillasyster som ska sova över här. Lycko mig som slipper sova ensam första natten ♥


Halvgammal bild på mig och Jessica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0