I want a tattoo on my heart

       



Anberlin – Paperthin Hymn
Anberlin – The Feel Good Drag
A Skylit Drive – According to Columbus
Ice Nine Kills – Bfg
Mudvayne – Forget To Remember
Soilwork – Breeding Thorns ♥
Trapt – Echo
Drive Like Red – This Ain't War, This Is A Loveaffair

Halvt som halvt randomvalda låtar ur min "JUST NU!"-playlist. Musik. Det ger mig så otroligt mycket. Ligger verkligen varmt om hjärtat. Gudarna ska veta hur stor kärlek jag har till de underbara rösterna, instrumenten, melodierna, texterna. Helheten!

- JUST NU!
- Allt mellan rock/metal/alt/punk
Blandat hiphop-liknande (sv)
Hiphop/rnb-liknande
Party
Lugnare

- Gamla listan1 (Allt möjligt)
Gamla listan2 (Allt möjligt)

Enligt mig är de med "-" före helt klart de värdaste listorna. Även om många av dem innehåller mycket skräp.. Är inte så väldigt organiserade listor, kanske. Kan vara helt annat än vad listorna heter. Också. Det mesta tror jag dock ska passa in, om jag har rätt. Som sagt.. De fyra utan "-" använder jag inte alls ofta. Vet inte riktigt varför jag har dom.. Är väll om jag får sug att höra något annat. Maybe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0