Härliga sköna söndag

Ikväll kom först Carro hit, så vi gick på ICA så jag fick handla lite. Sen bakade vi filbullar, dock med vaniljyoghurt (faktiskt så blev dom goda!). Sen kollade vi Hey Baberiba och så anlände även Linuz och Nicklas hit! Haha, någon som blir chockad över att jag umgås med de tre? Nja, troligtvis inte. Vi har det rätt trevligt vi fyra. Så det så! Sen har vi kollat på Solsidan (vet inte men.. Bara jag som tycker det här avsnittet inte var sådär klockrent som alla andra????) och även Big Brother har vi såklart kollat på.


Ja.. Vad ska man säga om årets BB? Lär bli ett intressant år, tror jag. En härlig blandning! Jag vet att de flesta tror att det kommer vara dåligt. De flesta ville nog ha in fler vältränade snygga, unga killar och blonda storbystade bimbos. Haha, nej, nu lät jag fördomsfull.. Men allvar. Det är typ så. Jag kan förvisso hålla med om att 18-25 åringar var vad jag hade förväntat mig. Det hade varit roligt, också! Men. Jag tror faktiskt att detta gäng kan underhålla oss. Det verkar ju vara personer med rätt olika intressen och personligheter. Roligare det, än om alla vore likadana? Tycker jag iallafall. Så jag dömer inte BB än och säger att det kommer bli tråkigt. Jag längtar redan tills imorgon - första "riktiga" avsnittet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0