Halv- repris på gårdagen

Idag var det Noliamässa, men jag var inte där. Så har varit hemma hela dagen! Morgonen började med att jag blev väckt av min lillebror och Jocke Lindfors som kom förbi. Sen for jag och handlade på Willys. Senare så kom Carro hit, så vi lagade hamburgare innan vi skulle möte Linuz och Nicklas på stan. För att Linuz skulle köpa en tröja. Han köpte två tröjor till och med. Avis jag blir! Dom var snygga. Vill också ha sådana. Från J&J!

Även Anton kom hit ikväll och umgicks med oss. Vi har varit och hyrt en film som heter "Babysitter wanted". Den var väldigt B, om jag säger så. Av någon anledning halvgillade jag den ändå? Även om det mesta var riktigt förutsägbart så var den lite smått spännande.

Har väll inte så mycket mer att säga? Är kallt. Riktigt kallt. Hela -25 typ.. Usch.




Kommentarer
Postat av: Erlandleila

good job please keep on the good work

2011-09-28 @ 11:40:25
URL: http://erlandleila.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0