Galet

Ja. Alltså.. Helgen var lite galen! Dock rolig. Faktiskt. I fredags kring 4:30 på morgonen bankade det på dörren. Ni kan ju tänka er nojig jag blev. Nåja, öppnade iaf och släppte in fyllot! Sen igår så kom två till Jokkmokksbor hit, så det blev utgång med dom pojkarna! (Vet att jag inte skulle festa men.. What to do?)

Hade iallafall trevligt både här och på Kalles. Har även träffat min närmaste granne för första gången! Ganska rolig historia, som jag inte orkar berätta. Men det visade sig att jag hade en trevlig granne. Dom festade också igår, så vi umgicks lite här och där.

Usch.. Jag är värdelös på att blogga idag! Skriver värdelöst och får inte ut något. Men då vet ni. Lite.


Känner mig snäll, så jag lägger ut en bild från igår när Asse står och posar i min tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0