Fredagsmyyyys.. Eller?

I eftermiddags var pappa och Carina förbi och hälsade på en stund! Kul det. Sen ikväll har jag inte gjort någonting alls, typ. Har kollat en film, väntat på Big Brother, kollat det. Nu ligger jag här framför datorn och slöar med lite awesome music! Känns mäktigt att sitta hemma en fredag, med tanke på att jag oftast "gör något" (med det menar jag umgås med någon) på vardagarna. Borde liksom vara tvärtom, kan jag tycka.

Men what to do? Jag orkar inte festa. Eller jo, festa kanske.. Men jag orkar inte dricka alkohol, vakna upp bakis osvosv varje helg, som förut. Och jag festade faktiskt förra fredagen och fredagen innan det. Så. Det var på sin plats med en nykter helg! Fest nykter blir ju drygt efter någon timma, så det alternativet valde jag bort. Synd att det är vinter och inte finns så mycket att göra.. Äsch! Kan vara skönt att bara ligga hemma en fredagkväll också. Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0