30-dagars-bild-listan

Ja, jag ska också ta tag i den. Är nog den sista med en blogg som gör den, men.. Bättre sent än aldrig! Har dock jätte dåligt med bilder på min dator, har alla på min gamla hårddisk. Får försöka så gott jag kan! Annars finns ju google, min gamla blogg, bdb, facebook osv.

Here we go..

                    

Dag 1: En bild på en person du umgås ofta med.

Hade det varit förut hade jag direkt lagt in en bild på Anton. Men vi umgås faktiskt inte så ofta längre.. De jag har umgåtts med mest sen jag flyttade till stan är väll Linuz, Carro och Nicklas.


Eftersom att Linuz är den enda av de tre som jag har en bild på i datorn, så fick han äran att stå för bilden på dag nummer ett! Gz Lajjnelajjnuz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0