Tattoo me

Börjar min morgon med massa fin musik och ska strax göra kaffe!
Har varit en rätt dålig natt.. Har legat och grubblat som en dåre på massa onödigt.
Weeeell.. Ibland är vi alla tokiga och fundesilerar på allt för mycket skräp.

Btw! När jag fyllde år fick jag massa grattis vis SMS/FB, folk kom förbi oså fick jag massa fina presenter!
Så söta folk, värsta uppvaktningen ♥ Jag som inte ens hade tänkt baka en tårta, hehe.

Iallafall. Jag ska tatuera mig! Jepp. Mamma gav mig det i present, wiie.
Nu måste jag bara komma på vad jag ska göra, försöka få en tid, sen YEY, äntligen min första.
Jag som velat ha en tatuering hur länge som helst typ.. Dock ska jag inte bara ha en(!)



Har ju massa aningen på vad jag vill göra, men inget jag är stensäker på..
Förutom min skytt-pil på högerhand förstås. Den är jag fast besluten om. Dock tror jag den får vänta!

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0