Svammeeel

Nu är julen nästan över! Julafton har varit, skönt. Igår kom jag hem till Sjulsmark.
Vi ska träffas med familjen här och äta idag, dock inte julmat, faktiskt PIZZA! Haha, nice.
Sen blir det lite julklappar och grejjer. Så ungefär en julafton 2, förutom annan mat!

Tror för övrigt att jag var en av de få som var nykter igår och inte var på något After X-mas..
Men det gör mig faktiskt inte så mycket, var nog en av få som inte var på Kalles julafton också ;)
Taggar nyår, yey!

Senare ikväll ska jag hem igen och det blir förmodligen bara en lugn kväll.
Ska iallafall träffa min fina Sandra som kommer hem idag, himla mys! ♥ :D

För ett tag sen fotade jag och mina syskon oss, för att ge en förstoring till pappa i julklapp!
Kan verkligen inte påstå att jag var som snyggast precis där. Hahahh!
Bild ett ser jag surare ut än jag vet inte vad, och bild två bara som ett mongo.
Men det kvittar, eftersom att det lär nog vara enda gången vi tar en sånnhär gruppbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0