Veronica Maggio!

Förut var jag inte alls så förtjust i Veronica Maggio.. Tyckte bara hon var utnött!

Nu däremot måste jag verkligen medge att den bruden och hennes grymma randomtexter är kanon!
En tjej man bara måste gilla. Texterna är ju för övrigt bästa! ♥ Rösten är såklart kanonfin också juu. :D



♥ Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder
♥ Veronica Maggio – Inga kläder
♥ Veronica Maggio – Snälla bli min
♥ Veronica Maggio – Välkommen in - Radio Edit
♥ Veronica Maggio – Satan i gatan
♥ Veronica Maggio – Sju sorger
♥ Veronica Maggio – Dumpa mig - Radio Version
+
♥ Petter – Längesen feat. Veronica Maggio
♥ Ison & Fille – Sena Nätter, Tomma Glas (feat. Veronica Maggio)

osv, osv!


Kommentarer
Postat av: Läsplatta

Allt det du skrev stämmer in jäkligt bra på mig.

2011-08-23 @ 23:29:09
URL: http://www.lasplatta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0