What's going on?

Vill ni veta någonting knasigt?

Jag har inte kollat Big Brother på.. 3 avsnitt! Har inte kollat det "seriöst" på kanske.. 4-5 avsnitt. Hade inte heller någon koll på vem som var nominerad, förens nyss. Känns nästan som att jag "måste" kolla de missade avsnitten, nästan som ett sorts tvång. Fastän jag inte orkar, eller riktigt bryr mig.

Det är ju fortfarande ett rätt kul program, men.. Har typ ingen lust. Har kollat på Andra Avenyn istället, eller lyssnat musik. Det trodde ni inte, va? Största BB-nörden av alla lägger det åt sidan efter mindre än halva programmet. Äsch, lusten och orken för det kanske återkommer! Men då vore det ju trist att ha missat så mycket förstås..


Kanske dags att byta ut startsidan då, eller..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0