Trött

Dagen har varit helt underbar vädermässigt. Synd att jag förstört den genom att gå hemma i pyjamas hela dagen.. Varvat mellan soffan/sängen och datanördande/andra avenyn.

Känns tragiskt. Men hade ändå inte orkat eller haft lust att göra nåt.. Fast där imorse hade jag faktiskt en liten tagg till att ta mig ut! Det är väll lite positivt kan jag tycka.

Fyfan, så många gånger jag har lust att bara säga "LIVET SUGER, ORKAR INTE MER". Men vad tjänar det till? Blir knappast bättre.. Plus att de orden används lite väl flitigt av folk. Typ, om man ligger lite efter i skolan, eller inte klarar ett prov, då suger livet och då orkar man tydligen inte mer. Är en dag skitkass, så är tydligen hela livet meningslöst också. Inte vet jag, kanske är så? 

Äh, vet fan inte vad jag tycker. Det är tungt. Så förbannat jävla tungt! Jag känner mindre och mindre igen mig själv.


Skitsamma i den där skiten.

Kommentarer
Postat av: emmai

Har det hänt något? De där lät ju inge kul.. Finns <3

2011-04-22 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0