Levande död eller död levande?

Ikväll stod jag i valet och kvalet om jag skulle festa eller inte. Det blev inte fest, tappade lusten och orken, sen blev det så sent, osv. Nu är jag enormt glad över att jag inte festade! Får alltid så himla mycket bakisångest..
Hatar det. Verkligen. Massor.

Istället har jag bara legat i soffan vid datorn och lyssnat på musik. Standard numera alltså. Bryr mig inte heller så mycket om det. Det som dock är enormt irriterande är att jag är sjukt rastlös men på samma gång orkeslös. Ständigt. Det går inte ihop, inte alls. What the fucking fuck?


Hade ingen bild att lägga in, så blev ett blogginlägg från min gamla blogg som jag skrev för exakt ett år sen!


Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

awesome


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0