05.30 - good morning!

Som rubriken lyder har jag varit vaken sen halv 6 imorse. En timme tidigare än vanligt.
Varför ens? Jag steg upp med Sandra som skulle upp då. Hon har nämligen börjat praktik och bussen går 6.30.
Strax ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag dammsuga och skura innan jag ska till stan 11.30.
Ska göra några ärenden, byta bank åt Sandra, kanske en kaffe på stan och kolla runt!
 
Med andra ord ganska fullt upp till i eftermiddag, då lär det blir enormt lugnt efter middagen.
Nåja, skönt att ha någonting att sysselsätta sig med, så man inte dör i tristess!
 
Utfyllnad med en gammal bild från arkivet. Passande, då det snart är vinter. Huvva, huvva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0