Onsdag

I Söndags skrev jag att jag skulle ta tag i det hela.. Gjorde jag det? Nej.. Tvärtom! Gjorde mer kaos av situationen som redan var kaotiskt. Jo, jag fortsatte att göra det hela värre. Denna gången fuskade jag mer än dubbelt.

Kan säga som så att jag vakade sön -> mån, sen var jag vaken till 3 på natten i måndags. Sliten som f-a-n.. Så i tisdags när jag och Jossan äntligen hade pallrat oss upp så for jag hem till mamma och lillasyster. Tog det lugnt med film, popcorn, glass, frukt och grädde!

Imorse for jag med Jessica och mamma till badstranden. Kände att jag behöver bli lite bruuuun!


Nu har jag även hunnit ta mig till Sjulsmark. Blir mest troligen här resten av veckan! Behöver lite skogsluft. Ska bara ta det lugnt, vila upp mig, sola och vara lite ifrån all stress som min kropp uppenbarligen inte pallar.


I måndags var jag för övrigt en snabbis till akuten, kan berätta varför senare. Ingen allvarligt som hände, men bara ett tecken på att jag bör ta det lite lugnare tror jag!



Nej, nu blir det en cigg på altanen i regnet! Ska försöka bättra på bloggningen i veckan. Får hålla tummarna på att det kommer positiva och glada inlägg. Som sagt.. Om Gud vill och vädret tillåter så får jag en mysig vecka i skogen!

/T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0