From black to white

Städfirman hade gjort ett jätte bra jobb, så det blev att flytta lite möbler till lägenheten ikväll. Imorgon blir det att inhandla lite smått, sen fara dit och börja få upp lite saker på väggarna osv.. Allmänt fix!

Sen får jag se om jag packar det sista imorgon eller på fredag innan jag och Jessica ska dit. Som det ser ut nu så flyttar jag dit f.r.o.m fredag!

Det är ju ett äldre hyreshus och en äldre lägenhet. Men det gör inte så mycket, eftersom att läget är perfekt - mitt i stan. De andra lägenheterna jag kollade på var lite nyare och "finare" på det sättet, men då låg de i Norrfjärden. Är glad att jag valde läge före kvalité så att säga. När jag inte har körkort ännu också. Blir hur bra som helst!

Sen är det ju trots allt min första lägenhet, så man kan ju som inte förvänta sig att allt ska vara perfekt redan då! Hehe. Blir ju bara lite kul att få köpa in och byta ut saker eftersom också, istället för att allt är klart på en gång. Hinner man inte bli lika less lika fort!


Där har ni mitt nya lilla hem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ligger hyran på?

2011-02-09 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0