Ny design

Som ni ser (om inte - tryck F5!) så har jag gjort om bloggen denna regniga dag.
Kan inte precis påstå att det är en Tina-design någonstans.. Inte alls mig-aktig, haha.
Dock är den lite ljusare och grejjer, blev ju bättre än förut. Fast jag lär nog ändra då jag orkar.

Måste ju ha en blogg som jag känner mig hemma med ;)
Måste bara orka anstränga mig och lägga ner lite tid på att göra det, he-he.

Nu ska jag leka töntig och koka mig nå vatten så jag kan dricka lite latte och mysa med bäbis!


En bild från när Jossan hade sina katter på besök här, innan kisseungen bodde här! :D

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut en bättre bild på mamman om du har? :)

2011-08-18 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0