Miljonlotteriet



Råkade av misstag "beställa" hem 6st lotter från Miljonlotteriet.
Idioterna ringde och babblade. Hon sa att jag INTE behövde ta lotterna(?!)
Men ändå skickade kärringen hem lotter..

Iallafall så vann jag faktiskt. 40kr på ena och 200kr på andra.
Dock så kostade skiten typ 250kr, men.. Ja.. 10kr minus är ju bättre än 250 spänn på soper!

Tyvärr får man inte vinsten i pengar, utan i prylar man kan välja på deras hemsida.

För vinsten på 40kr valde jag en lott som jag fick hem idag..
Självklart en nitlott..... :thumbdown:





Tänk om jag fått chans till 5 miljoner?!?!?!! Ett jävla ynka nummer ifrån..  :mad:  ;(




Blev en ful fleecepläd för 200kr's lotten.. Kan ju vara skön att krypa in i till vintern...
Undra när den kommer... Säkert i veckan..

XoXo /T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0