Måndag, åh fyfan!

Tjaa! Idag har jag varit på Orka, woho. Tog mig upp! Sofia var förbi en sväng imorse också.
Trevligt att träffa henne :)

Skönt att vi slutade lite tidigare från Orka idag också.. Ska till psykologen 13.00 och
har som sagt ingen cykel, så allt tar lite längre tid. Haha, värsta handikappad juu..
Borde he mig mot Klubbgärdet och hämta hem min superhojj!
Det får dock bli när vädret blir bättre. Pallar inte gå i regnet! Haha, åh vad jag svammlar nu..

Är lite röksugen och kaffesugen! Men har iaf snus, underlättar massvis.
 
Apropå absolut ingenting så tror jag att jag har fått en ny granne för ett tag sen,
och det håller på att flytta in en ny brevid. Mina närmsta.. Sen blir det väll någon som ska flytta in
trappan under mig också. Hon som bor högst upp bor dock kvar, alltså den som bor längst ifrån.

Orka nya grannar!! Mina gamla ägde ju! Kunde dunka musik när som helst, vardagar som helger,
vilken tid på dygnet och typ leva jävuuul utan att någon brydde sig!

Hoppas inte nykomlingarna är gamla gnällspikar.. Hoppas hellre på nya trevliga grannar!

OK.. Nu ska jag sluta pladdra och göra någonting annat. Tjotjo!

/Tidsfördrivsbloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0