Inga svordomar i världen räcker

Åh.. Dagen började så bra imorse! Sen for jag och Jessi till Ina som sagt.
Även Elin och Rajje kikade förbi en sväng där. Jag och Inis kom på planer för kvällen.
Vi ska dricka lite vin och bara mysa på hos henne. Jättetrevligt!

Sen kom jag hem, skulle snabbstäda lite, duscha osv.. Medans jag städade kom ångesten, helt utan förvarning.
Nu sitter jag nyduschad, vill bara gråta, är skakis och jag vet inte vad..

Vad fan problemet är?!? Ingenting är fel just nu. Har gjort något idag, har kvällen planerad. Nystädat.
Jävla hjärnspöken alltså.....


Ett av problemen är dock när jag ser på mig själv.. Då mår jag dåligt.
Över vad jag gjort mot mig själv.. Fyfan, jag hatar hatar hatar mig själv för det! Helvetes.

Tur jag ska till Ina ikväll iaf.. Kommer säkert bli mycket bättre när jag far!



/Fan så less.... ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0