God måndagsmorgon

Försov mig från orka idag i 45 minuter, inte alls bra.. Sen ides jag inte fara dit då vi ändå
slutade på 40 min och nu har vi slutat helt för dagen! Får hoppas jag tar mig upp imorgon!

Har ni märkt en sak? Min blogg har blivit betydligt muntrare just nu!

Anledning 1: Jag har inte bloggat så mycket sista veckorna.
Anledning 2: Jag har endast bloggat om fest och lagt upp festbilder.
Och nu till anledning 3, den bästa av dom alla: Har haft 4 ganska bra dagar!!!
Eller nej. Inte ganska. Toppendagar, i jämförelse med hur det har varit.

Det är så otroligt skönt att ha haft 4 ångestfria dagar. Underbart.
Jag har inte allt förstora förhoppningar som jag brukar ha.
Jag vet att det bara gör mig besviken den dagen jag faller ner igen.

Det kvittar i och för sig just nu. Jag njuter av de bra dagar jag får! Alla är massor värt.

Nu ska jag koka lite kaffe och njuta vidare :D :thumbup:



Btw, sötisen kommer till mig idag! Mys med sällskap. Vi ska väll nörda TV-spel, he-he.

XoXo /Rätt okej-glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0