Fyra 100%-igt fria dagar

Fick precis ett SMS om att kursledaren på "ORKA" är sjuk idag.. Så vi är lediga!
Sen har vi inte ORKA på fredagar, så jag är ledig till på måndag. Soooft.

Det som suger lite är att jag inte visste om ledigheten före jag steg upp, haha..

Så, vad skulle man då ha hittat på idag? Uppe tidigt ju.. Går inte att somna om.
Städa går inte heller.. Finns inget att städa som jag städat på de senaste dagarna :|


Är kaffesugen också, men har tyvärr inge mjölk hemma och jag dricker inte utan mjölk..
Fan, nu blev det ju genast en nackdel med att inte ha ORKA idag.. INGE KAFFE!

Får gå till mor och dricka sen eller något, hehe..




XoXo /Morgonpigg! (För en gångsskull..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0