Finaflickooor! <3

Ändå härlig dag fastän vädret är pissigt, grått och regnigt.. Blöö.. Iallafall, this made my day:

1) Sofia kom förbi och sa hej!
2) Tog mig upp till Orka i tid!
3) Har varit hos psykologen och konstaterat att det går framåt!
4) Var förbi och träffade Jossan, stort plus att hon såg mycket piggare ut. ♥
5) Har träffat Emma en sväng medans hon var i Piteå :D


Nu håller jag på att laga en GOD middag, värsta fetmaten, kebab, pommes och beasås! Haha..
Sen efter middagen blir det eventuellt en sväng till mor och tatta lite kaffe!

För övrigt insåg jag just att jag har faktiskt tjejkompisar ju! Några!
Umgås rätt mycket med tjejer nu för tiden. Tur det inte är struliga, tjaffsiga småfjortisar ;)

/Ändå braig daaaag, hittills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0